Politica de confidențialitate
Politica de confidențialitate
În plus, atunci când efectuați o achiziție sau încercați să faceți o achiziție prin intermediul site-ului, colectăm anumite informații de la dvs., inclusiv numele dvs., adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon. Facem referire la aceste informații ca Informații despre comandă/cu caracter personal.
CE FEL DE INFORMAȚII COLECTĂM?
Puteți utiliza site-ul fără a dezvălui datele cu caracter personal. Cu toate acestea, în cazul în care doriți să faceți o achiziție sau încercați să faceți o achiziție, vi se va solicita să furnizați anumite date.
Datele solicitate pot include: numele complet, date din cartea de identitate, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu si/sau adresa de livrare şi informații privind cardul de debit sau de credit.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, navigatorul de internet, anunțurile pe care ai dat click, locația, paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru.
CUM UTILIZAM INFORMAȚIILE PERSONALE ?
Utilizăm informațiile despre comenzi pe care le colectăm, în general, pentru a îndeplini comenzile plasate prin intermediul site-ului (inclusiv procesarea informațiilor dvs. de plată, organizarea transportului și furnizarea de facturi și / sau confirmări de comenzi). În plus, folosim aceste Informații de comandă în scopuri determinate și legitime care includ, dar nu se limitează la următoarele:
- pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări;
- în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dvs. prealabil;
- pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
- pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- pentru a vă oferi reclama și conținut personalizat;
- pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
- pentru a ne conforma legislației.
În conformitate cu preferințele pe care le-ați împărtășit cu noi, vă vom oferi informații sau publicitate referitoare la produsele sau serviciile noastre.
ÎMPARTASIREA INFORMAȚIILOR PERSONALE & RETENȚIA DATELOR
Când plasați o comandă prin intermediul site-ului, vom păstra informațiile dvs. de comandă, considerate Necesare, pentru înregistrările noastre, cu excepția cazului în care și până când ne cereți să ștergem aceste informații.
Împărtășim informațiile personale considerate Necesare cu terțe părți pentru a ne ajuta să procesam si sa livram comenzile dvs., așa cum este descris mai sus.
De asemenea, folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum clienții noștri utilizează site-ul - puteți citi mai multe despre modul în care Google utilizează informațiile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. De asemenea, puteți renunța la Google Analytics prin trimiterea unui email la office@kapotherm.ro.
În cele din urmă, putem să vă împărtășim și informațiile dvs. personale pentru a respecta legile și reglementările aplicabile, pentru a răspunde la o citație, mandat de căutare sau altă solicitare legală pentru informațiile pe care le primim sau pentru a ne proteja în alt mod drepturile. Putem, de asemenea, să divulgăm informațiile, dacă considerăm, cu bună-credință, că este necesar pentru a preveni sau împiedica săvârşirea unor fraude sau limitarea consecințelor acestora, pentru a ne proteja societatea și angajații sau pentru a respecta Termenii și Condițiile de utilizare.
Rețineți că nu modificăm practicile de colectare a datelor și de utilizare a site-ului atunci când vedem semnalul Nu urmăriți (DO NOT TRACK) din browserul dvs. In acest caz, se vor folosi doar informațiile Necesare pentru plasarea si procesarea unei comenzi, dar nu informațiile Statistice, Funcționale sau de Marketing (profilare).
PE CE PERIOADĂ STOCĂM DATELE?
Informațiile personale colectate și utilizate vor fi stocate pentru o perioadă de 5 ani de la încetarea relațiilor contractuale sau orice altă perioadă mai lungă impusă de lege, regulamente sau norme aplicabile privind obligații de păstrare a documentelor contabile sau solicitări ale autorităților publice.
Imediat după încheierea perioadei aplicabile de stocare, informațiile personale vor fi: șterse sau distruse sau anonimizate.
Informațiile personale colectate și utilizate pentru crearea contului dumneavoastră vor fi șterse imediat, in cazul în care închideți contul.
CE MĂSURI DE SECURITATE AM LUAT?
Ca parte a administrării site-ului, am luat măsuri tehnice și organizatorice pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător riscurilor pe care le comportă prelucrarea datelor, în special prin utilizarea necorespunzătoare, distrugerea accidentală, accesarea ilegală sau neautorizată, pierderea, alterarea, divulgarea, manipularea intenționată sau accidentală, accesul terților, ștergerea și modificarea. În acest scop, am dezvoltat și implementat politici de securitate a datelor și alte practici de confidențialitate. În plus, procedurile noastre de securitate sunt revizuite în permanență pe baza noilor evoluții tehnologice.
Veți fi notificat cu privire la o încălcare a securității datelor, într-o perioadă rezonabilă de timp după descoperirea unei astfel de încălcări, cu excepția cazului în care un organism public abilitat stabilește că notificarea ar împiedica o cercetare penală sau ar aduce prejudicii securității naționale. În acest caz, notificarea va fi amânată, conform instrucțiunilor unui astfel de organism. Vom răspunde cu promptitudine la întrebările dvs. referitoare la o astfel de încălcare a securității datelor.
CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
Drepturile dvs. sunt următoarele:
-Dreptul de retragere a consimțământului;
-Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
-Dreptul de acces asupra datelor;
-Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
-Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”);
-Dreptul la restricționarea prelucrării;
-Dreptul de a vă transmite datele pe care le avem despre dvs;.
-Dreptul de a vă opune prelucrării datelor;
-Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
-Dreptul de formula o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
-Dreptul de a vă adresa justiției.
Dacă v-ați dat consimțământul pentru marketing direct, îl puteți retrage în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail office@kapotherm.ro
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și de a vă adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Putem actualiza din când în când această politică de confidențialitate pentru a reflecta, de exemplu, modificările aduse practicilor noastre sau din alte motive operaționale, legale sau de reglementare.